..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Thursday 9 August 2012

aku benci dengan semua nya .....................

bodoh ! bodoh ! bodoh .........semua nya bodoh ! aku benci dengan semua nie wey ! aku benci dengan semua yang aku rasa sekarang  !..................................................................................................................................................................
............................................................................................kenapa kau  tak habis-habis  nak paksa  aku  untuk buat semua keputusan tu ! kenapa ! aku dah cakap aku tak ada jawapan dari  semua  persoalan tu  wey .................................................................................... untuk kali nie aku rasa kebodohan yang sangat-sangat bodoh ! aku penat ! aku kecewa dengan kau ...aku dah cakap bagi aku masa untuk aku fikir ...kenapa kau tak boleh bagi aku peluang untuk aku fikir wey ...kalau kau kata kau sakit ..aku pun rasa benda yang sama ..aku bukan boneka lah  wey ..aku pun manusia  biasa macam kau jugak ..
punya hati  &  perasaan .....


puas hati kau sekarang...
puas kew weyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ??????????????????????????

kenapa kau paksa aku wey ! kenapa ???
aku tak tahu apa yang aku cakap tadi ...aku tak mampu nak kawal perasaan aku ....
kenapa kau still jugak nak persoalkan semua tu ....
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!
 semua nya bodoh ......................................

aku benci dengan semua nie ...
aku benci !
aku benci !
benci !
benci ...................................................................................


semuanya sama je ....

aku janji  dengan kau  wey  ..
aku akan  cuba sedaya upaya aku  untuk pergi jauh  dari hidup kau  ...
sejauh -jauhnya .......
supaya aku dapat lupakan semua nya ...

aku dah penat dengan semua nie ....
terpulang lah apa yang jadi pasni ...
aku dah penat nak jaga hati semua orang ....
untuk kali nie ...biar lah aku jadi diri aku sendiri ..
aku janji aku tak kan harap kan s,siapa pun
sebab aku tahu ..hakikat nye semua nya pendusta ...

tak pernah ada keikhlsan ...
semuanya sama je   !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1










No comments: