..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Sunday 11 September 2011

saya rndu wak !!!!!!!

salam...emm..actly malam nie banyak yg wany nk share tp tak tahu lah dari mne nk start...emm..sejak akhir-akhir nie bnyak hal yg jadi kat wany smpai kn wany sendri tak tahu dah cmne nk hadapi semua nie..malam nie srius wany tension sangat-sangat..bnyak sangat2 yg wany nak kena fikir.. kadang2 wany selalu terfikir kenapa wany jadi cmni r!!! jujur wany cakap wany x kuat nak tanggung semua nie sorang2...

emm..sal belajar lak wany x tahu lah nape sem 3 nie wany banyak abaikan pelajarn wany..stdy pun dah x cam dulu dah..kalau dulu time nak exam wany stdy berjam2 wani ase k je..tp skrng..bila stdy skit wany dah strt sakit kepala..x taw nape..apa sebenarnya yang wany fikir r ????? buntu ngn semua nie..


emm..final exam dah nak dekat dah..srius wani memang x ready lsng nk final !!!!!!!! wany rndu dia sangat2...law dia ada mesti wani x kn jadi cmni !!!!!!!

kalau lah dia ada ngn wani time nie..mesti wani x kan selemah nie..tp  Tuhan lebih sayang kan dia..terlalu cepat dia pergi ..wani nak dia  tahu yg wani perlukn dia untuk teruskan kehidupan wani nie.. kadang2  wany terfikir kenapa ALLAH tak amik je  nyawa wany sekali biar wani x payah nak tanggung semua nie lagi..kalau lah dia ada ngn wani saat nie..mesti dia lah orang yg sntsa bagi nasihat  n kekuatan tok  wani..ya ALLAH hilang dia memang x kn ada ganti nye ..ya Allah wani reda ngn semua nie..cuma wani ase bersalah sebab wani x mampu nak tunaikn janji wani..=(



wak sye m.mf sebab saya tak mampu nak tunaikan janji saya kat wak..
sy tak mampu nak jadi cm pew yg wak nak..
sy x kuat wak..
saya hanya manusia biasa..sy perlukan awak..
hanya wak satu2 nya laki betul2 ikhls syg n cinta sy..
tp kenapa wak yang kena pergi dulu..
kenapa tinggal kn saya wak ???????????
saya tahu kalau lah wak masih ada..
wak pasti kecewa ngn saya..
sy m.mf wak...

smpai skrng sy x mampu nak tunaikn pmtaan terakhir wak 2..
sy xmampu nak lupa kn wak n cari pengganti wak..even smpai skrng pun
x da yg leh ganti kn tmpat wak kt aty sy wak..
sy m.mf wak..=(

wak suruh sy stdy btul2 n kejar cita2 sy..sy leh wat wak..sy jnji even sem nie sy  x stdy btul2..sy jnji final nty sy kn wat yg terbaek..sy ykin sy stll ada mse g untuk stdy !!!

wak srh sy tinggal kn mmbr2  sy yg mmg  kaki lepak n  suka berpoya2 ..sy tnglkn !!!!
wak srh sy ikt ckp fmly sy ..even bnda yg sy x ske fmly sy wat..sy ikt !!!!
wak srh sy tngu wak sampai wak abs degree. wak ckp bila wak dah abs degree nanti wak nk srh fmly wak jmp parents sy..sy tngu !!!!!
bila sy tahu wak jatuh sakit..wak larang sy ,.wak x bagi saya lawat wk..alasan wak sebab wak x nk bagi sy tengok wak dalam keadaan cm2..sy leh tme g.....


sampai lah satu hari..sy dapat tahu keadaan wak  dah tenat sangat2..baru lah saya dapat pluang untuk lawat wak.. tahu  kew wak   cmne hancurnya hati sy bila tengok keadaa wak cm2..tp sy kuat kn semangat sy untuk berhadapn ngn wak...bila saya datang dekat ngn wak..seingat saya 2 je ler senyuman yg terakhir yg sy dapat lihat sebelum wak pergi..=( 


wak jjur sy cakap..sy rindu wak sangat2 !!!!!!!!!
sy rndu gelak tawa wak
sy rndu nasihat n kata2 semangat dari wak..
sy rndu semua 2 wak !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




=( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: