..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Friday 3 February 2012

kembalikanlah semuanya .........

terus melangkah ........
melangkah ..untuk bangkit dari semua kekecewaan nie..
dah terlalu banyak dugaan yang dah pernah aku laluai dalam idup nie
aku yakin ..aku mampu bangkit dari semua nie...



Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !
kenapa aku tak mampu nak ungkap kan semua nye r...
aku  dah tak mampu untuk update blog nie cam dulu lagi..
banyak masa yang aku habis kan.
dengan perkara yang sia-sia..
pelajaran entah kemana....
apa nak jadi dengan aku nie r..
setahu aku ! aku tak pernah jadi selemah nie
selemah sekarang nie...
lagi dua minggu aku nak final.....
ya ALLAH bantu lah aku untuk bangkit dari semua nie...
sungguh aku tak mampu untuk lupakan semua nye ya ALLAH...




apa yang aku tahu sekarang  ! 
aku dah  tak mampu  untuk tersenyum 
seperti  dulu lagi....
kalau aku senyum pun..
semua nye hanya rekaan semata-mata..
untuk puas kan hati mereka yang sentiasa nak tengok aku happy
tapi hakikat nye kosong !.


yea...
memang benar aku memang tak mampu untuk
ungkapkan semua nye..
tapi.......
apa yang mampu aku kata kan...

SEPARUH KEBAHAGIAAN YANG PERNAH AKU MILIKI 
DULU JUGA TURUT PERGI BERSAMA DIA...

HANYA DIA ...........................


YA ALLAH...terima kasih ya ALLAH..
Sebab sedar kan aku tentang semua nye...

apa yang penting sekarang..final nanti,,
apa pun yang jadi,,
pelajaran aku yang patut aku utana kn dulu..


apa-apa pun yang jadi lepas nie..
aku serah kan semua nye pada  yang maha Esa..
andai ! itu jalan yang terbaik yang aku ada..
aku sanggup terima kesakitan nye sekarag..
aku yakin ALLAH sentiasa bersama aku....

ya ALLAH ....
berdosa ke aku !
aku dah abaikan amanah mak ngn abah..
separuh semangat aku dah hilang untuk belajar..
ya ALLAH ! aku mohon kepada mu ..
kembalikan lah  semangat yang pernah  aku miliki  dulu..
aku benar-benar mohon kepada mu  ya ALLAH...

kembalikanlah ya ALLAH...........
hanya kepada mu  satu-satu  nya tempat untuk ku mengadu  ya ALLAH..







No comments: