..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Friday 18 March 2011

DIA WANITA YANG AKU KAGUMI

Dia seorang wanita yang tabah,tabah mengharungi dugaan yang mendatang.Tidak pernah sesekali pun dia mengeluh kerana kepenatan.Dia mengharungi onak berliku dengan penuh ketabahan.semenjak dia kehilangan suami nya,dia lah yang membesarkan anak-anaknya..Disiang hari dia menghempaskan tulang empat kerat nya untuk memberikan sesuap nasi untuk anak-anak nya..Di siang hari dia kepenatan,di malam hari pula dia kehausan. Tiada siapa yang pernah mengerti akan penat lelah nya selama ini..jari jemarinya yang dahulu lembut, kini menjadi kasar. dahi nya yang dahulu licin kini mula berkedut.

hanya  air mata yang membasahi pipi ku tiap kali aku mengenangkn pengorbanan ibu terhadap diri ku..aku sentisa mendoakn agar ibu di panjang kn umur.Ya Allah andai kata suatu hari aku sudah berjaya Aku ingin membalas semua jasa-jasa dan pengorbanan ibu selama ini.Biar lah ibu pula yang merasai kasih sayang dan pergorbanan ku untuk diriya..Akhir kata-kata ku ini buat ibu..Dia lah idola ku..dia lah satu-satunya insan yang teramat berti buat diri ku...Dulu kini dan selamanya dia lah wanita yang amat aku kagumi..

No comments: