..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Thursday 25 August 2011

aku buntu dengan semua nie....

kenapa  aku tak pernah  yakin  dgn prsaan aku sendiri..                                           

tak pernah punya  kekuatan  untuk   jadi diri  sendiri..



selalu abaikan prsaan sendiri..sanggup tengok orang lain yang kecapi kebahagiaan

sehinggakan aku sendiri yang terluka..tak ada sesiapa pun yang pernah faham apa yang akutanggung selama nie.

bodoh ke aku nie ??????


selalu mengalah dengan semua orang..padahal orang lain selalu abaikan aku

aku betul2 perlukan seseorang dalam idop aku...tp bukan dia,,mmg aku x kn mghrpkan dy dah..

dia dah terlalu banyak lukakan aty aku..dah terlalu banyak air mata aku mengalir sebab dia...
aku tak tahu apa yang aku patut lakukan..

aku  benar2  buntu ngn semau nie!!!!!!!!!!!!!
wat mse skng aku x nak sesiapa dekati aku


aku benar2 buntu untuk laluai semua nie

bagi ler masa biar aku leh sendirian..
biar aku benar2 temuai jawapan untuk semua nie!!!!!!

aku dah x kisah apa yg orang lain nak cakap pasal aku..

aku betul2 nk kn ketenangan wat mse nie!!!!!!!!







No comments: