..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Tuesday 30 August 2011

kenapa aku still x dpt nk lupakn dia r ?


kenapa ngn aku nie..npe terlalu bdoh mghrpnkn cnta dari orang yg x pernah skli pun nk hrgai aku..sumpah dari td x dpt nk llpkn mata..cuma dia je yg brmain kt kpla otak aku nie..



aku hanya seorang wanita biasa..
besarnya cinta aku kt dia cuma Allah je yg tahu..aku x tahu apa lagi yg harus aku buat ntuk hilang kn semua nie...


aku rasa cm nak pergi jauh dari semua nie..x sngp dah nk tnggung semua nie sowg2..


aku hanya seorang wanita biasa,,aku x kn kuat untuk harungi semua nie..bantu lah aku ya Allah..




aku betul2 dah x sngp nak rasa tersiksa cmni  !!!!

ya Allah kalaulah dia betul2 ditakdirkan untuk aku ya Allah..engkau dktknlah dia dgn aku ya Allah..buka ler pintu hati dia agar


dia kembali pada ku ya ALLAH... andai kata dia mmg benar2 bukan ditakdirkn ntuk ku..kau jauhkn ler dia dari ku ya ALLAH ..andai itu takdirnya aku pasrah atas sglanya ya Allah....

No comments: