..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Tuesday 15 November 2011

miss u !

tiap kali bila saya terfikir tentang awak..tiba-tiba  hati saya rasa sedih !  kenapa  saya yang kena  tanggung semua nie  awak ??
saya nak  awak   tahu  saya  memang sayang kn  wak..saya   perlukan  awak,  tapi  saya  tak  boleh  nak terus  camni wak..saya  tak  boleh  nak terus  tipu  diri  sendiri !  saya  tak kuat   stiap  kali  saya  berhadapan ngn wak..wak  terlalu baik untuk  saya,,,

kalau saya  terus  terang ngn wak  sekarang ,saya  takut kalau   wak tak mampu  nak  teruskn kehidupan wak tanpa  sy !
saya takut sangat kalau satu hari  nanti wak kn benci saya  bila wak tahu perkara yang sebenar ..
saya takut semua  tu berlaku wak ! wak selalu cakap ngn saya  wak  tak  tahu cmne  nk teruskn kehidupan wak  kalau 1 hari nanti  saya  tinggalkn wak ! saat tu saya  memang tak mampu nak  cakap apa-apa ....

wak andai  satu hari nanti kalau wak tahu perkara yang sebenar, saya nak wak tahu  tak pernah sedetik pn kat hati saya  nie  nak lukaikan hati wak....wak pun tahu kan camne sayang nye saya  kat wak..cuma saya  keliru je ngn prsaan saya ...wat masa sekarang saya x dpt nak  beza kan   antara cinta n sayang dalam  hati saya nie !!!!!! saya  tahu  kalau saya terus  terang ngn wak  sal  semua nie  wak mesti sedih kn ??

saya  tak nak tengok wak sedih ! saya tak  sanggup  nak tengok wak  nangis  sebab saya ..sy memang tak  kuat untuk semua tu wak..

No comments: