..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Friday 11 May 2012

~ seribu tanda tanya tentang mimpi yang tak pasti ~


 ~ sungguh aku takut untuk mengharungi semua nya ~

emm...korang-korang wany nak story kat korang nie..korang nak tahu tak malam tadi wany mimpi..
mimpi yang betul-betul buat wany resah..resah sampaikan tak mampu nak lelap kan mata untuk malam nie.. petang tadi pun wany mimpi benda yang sama..kenapa ea ??


Wany tak tahu nak cakap macam mana dah..tapi apa yang wany tahu mimpi tu betul-betul buat wany resah lah korang ..tapi orang kata mimpi tu cuma mainan tidur  je kan ..tak payah lah nak fikir sangat..tapi kan  korang !  baru kali ni wany dapat mimpi camtu ..berulang-ulang kali pulak tu..korang rasa mainan tidur juga ke nama nya tu..wany rasa mimpi wany  ni bukan mainan tidur lah korang  ..wany yakin sangat-sangat ..wany rasa mimpi wany  nie adalah satu petujuk untuk wany.. sebab selama nie wany nak sangat-sangat jawapan dari semua tu ..

Tapi kan korang .. mimpi wany kali  nie seolah-olah beri wany seribu tanda tanya lah korang.. salah satu nya   wany pelik sangat-sangat sebab apa yang wany harapkan selama nie semua nya salah lah  ..wany pelik sangat-sangat sebab dalam mimpi tu wany tak pilih dia pun ..wany tak tahu kenapa ?? mungkin juga tu satu petunjuk untuk wany yang apa yang wany harapkan selama nie  sebenar nya salah ...mungkin juga dia bukan yang terbaik untuk wany kan ..

Entah lah korang ..wany tak tahu camne nak cakap..wany takut lah korang..takut sangat-sangat  kalau mimpi wany nie benar-benar betul ..wany tak tahu macamne nak berhadapan dengan orang tu.. wany malu sangat-sangat dengan orang tu lah korang..selama nie  wany banyak sangat-sangat  buat salah dengan dia.. tapi dalam mimpi tu wany pelik kenapa wany pilih dia ...sedangkan wany tahu selama nie yang wany selalu bangga-banggakan bukan nye dia. ..kalau benar apa yang wany harapkan selama nie salah camne ea korang ..camne wany nak berhadapan dengan orang tu..emm..entah lah wany buntu sangat-sangat lah korang.. kalau benar keikhlasan  tu cuma datang nye dari dia camne wany nak berhadapan dengan dia...
camne !!!

selama nie wany selalu anggap cuma dia yang terbaik untuk wany..tapi kenapa dalam mimpi wany  tu seolah-olah ada sesuatu yang patut wany tahu dari dia..sesuatu yang akan buat wany lebih parah..wany dapat rasa tu semua....sebab tu wany tak pilih dia..seolah-olah wany dah tak sanggup nak rasa sakit dah..wany cuba untuk lelap kan mata untuk tahu apa sebenarnya yang nak disampaikan dalam mimpi tu..tapi wany tak dapat jawapan dari persoalan wany tu...
kenapa ea ??

says ~  kalau  semua tu   adalah  satu  petunjuk untuk wany..
 camne ea ??

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ...... buntu says !

seribu tanda tanya tentang mimpi yang tak pasti ....

No comments: