..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Thursday 1 December 2011

buntu says !

what should i do ??


kadang-kadang tak semua perkara kita boleh jujur dengan semua orang !


orang lain tak faham apa yang kita rasa..


kadang-kadang kita perlu berpura-pura untuk kebaikan orang lain !

bukan untuk kepentingan diri kita sendiri !



alangkah indah nye kalau kita boleh luahkan semuanya !
semua yang sepatutnya kita luahkan.. tp !  kita still punya hati !
punya prsaan...tak sanggup nak lihat  orang lain menderita sebab kita  !
mana sepatutnya yg harus kita pilih !
jujur dengan diri sendiri or luahkn pew yg sepatutnye kita perlu luah  !

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ! hanya itu yg selalu bermain difikiran aku semenjak aku kenal dia..
kalau aku jujur aku takut dia yg terluka nanti !
tapi kalau aku tak jujur  ngn dia bermakna aku tipu diri aku sendiri !
aku takut suatu hari nanti dia lagi kecewa ngn  aku kalau diA dapat tahu perkara yg sebenar !

mana yg patut aku pilih r  ??
ya ALLAH sesungguh nye aku benar-benar buntu untuk laluai semua nie

cinta n syg ! Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ! sungguh aku buntu ..

No comments: