..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Thursday 1 December 2011

maaf kn sy !

wak tolong maaf kn saya !


maaf kn sy !sebab sy terpaksa tipu diri sendiri demi kebahagiaan wak !
saya boleh terima kalau wak yg tinggalkan sy !
tp sy x boleh time kenyataan yg suatu  hari sy yg harus pergi dari hidup wak !
saya tak boleh terima semua tu wak !
camne hidup wak tanpa saya disisi wak !
semua tu selalu bermain difikiran saya wak !


apa yg patut sy buat wak ?
kalau sy cerita perkara yg sebenar wak pasti kecewA !
sy x sanggup nk tengok wak kecewa wak !
sy x kuat !

sumpah wak ! saya sayang wak sangat-sangat !
tapi ! syg je mmg x cukup kn wak ??
saya tahu tu semua !
kalau satu hari kita tak lagi bersama..
sy nk sangat-sangat wak baca semua nie !
biar wak tahu !
kenapa sy perlu pergi dari hidup wak..

No comments: