..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Saturday 23 June 2012

~ saat nye pasti akan tiba jua ~

23.6.2012
12.12.2012


 suatu hari nanti ..semuannya pasti akan berakhir ..

pasti tiada lagi keraguaan yang ada dihati ini ..

 buat 
insan yang bergelar wanita seperti aku ..


 tabah lah  wahai hati ..

tabah lah untuk mengharungi semua  yang  berlaku..

pasti suatu hari nanti ..akan ada kebahagiaan disebalik semua nye ..

Tuhan itu Maha adil ..
tidak  akan selamanya kita akan merasa kekecewaan itu ..


janji   sudah semestinya akan  ditepati ! 
andai  pertemuan  yang semalam itu.. 
 pertemuan  yang terakhir antara kita..
reda lah dengan ketentuan yang telah Allah tetap kan .
.pasti ada hikmah disebalik semua yang berlaku ..

enam bulan ?? 
enam bulan ??
enam bulan ??

pasti semua nya akan berakhir ...
benar lah kata orang ..



penantian adalah suatu penyiksaan..
ku berharap penyiksaan itu pasti akan dibalas dengan kebahagiaan..

ingat lah tanpa keberanian ..
mimpi tidak akan menjadi kenyataan   ...

so ! kita harus berani untuk menghadapi setiap rintangan yang mendatang .. 
tidak kira  apa pun yang berlaku kita harus kuat untuk  harungi semua nye ....

aku harus kuat ..kuat untuk menanti tiba nye waktu yang pernah dijanjikan  oleh nye ..
pasti saat itu ..
hanya airmata yang akan  jatuh membasahi pipi ku .

percaya lah ..
saat ini !  aku benar-benar merasakan kesedihan ..
kesedihan yang tidak dapat  diungkap kan dengan kata-kata .


aku percaya pada setiap ketentuan yang telah ditakdirkan oleh Nya...

saat itu pasti akan tiba jua ...

pasti akan tiba jua ...


saat itu !  aku serah kan semua nya kepada Allah ..
kerana hanya dia sahaja yang mengetahui apa yang terbaik untuk hambanya ...




aku menulis hanya sekadar untuk meluah 

 ~ coretan si gadis kecil ~

No comments: