..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Friday 13 April 2012

~ aku benarbenar sendirian ~

saat ini aku tak rasa  sesiapa pun bermakna untuk aku.  tolong jangan kacau hidup aku..bagi lah aku masa untuk cari kebahagiaan aku sendiri..aku tak mintak untuk disayangi..aku juga tak kan mengharapkan belas kasihan dari sesiapa..biar semua nya pulih dengan sendiri..

ini jalan yang aku pilih..biar aku yang tanggung semua nya ..mulai dari hari ini aku tak akan bergantung hidup pada sesiapa dah.. kadangkadang dugaan tu  yang mematangkan kita..dalam soal ni aku tak pernah salahkan sesiapa..aku yang mintak dia lepaskan aku..aku yang suruh dia bagi ruang untuk aku kejar  citacita aku..padaha itu semua hanya lah satu alasan..
alasan untuk aku lepas dari dia..

maaf kan aku ..aku terpaksa tipu kau ..aku tak boleh jujur dengan kau..kalau aku cerita semuanya  aku  yakin semua  tu lagi menyakitkan  kau.. kau tak  faham  dan  kau tak mungkin akan  faham apaapa .. .aku tahu saat nie  yang ada dalam diri kau hanya lah perasaan benci.. benci dengan seorang perempuan yang pernah kau bangga2 kan selama nie..dan aku jugak tahu ..saat nie jugak
kau langsung tak nak dengar apa yang keluar dari mulut aku..apa alasan yang aku bagi kat kau..bagi kau tu semua  alasan  untuk aku  aku bebas dari kau..

aku kusut sangat-sangat bila bertubi-tubi soalan yang keluar dari mulut kau..kau tanya aku kenapa aku buat semua nie..apa salah kau kat aku..saat tu aku memang tak mampu nak bagi apaapa  jawapan pun kat kau..aku hanya  mampu diam ..sebab aku takut kalaukalau terkeluar pktaan yang tak sepatutnya kau tahu..seboleh-boleh nya  aku cuba pendam kan semua nya..padahal kalau ikut kan hati aku ..aku memang nak gtau semua tu kat kau..biar kau tahu..sememangnya   tak pernah ada niat  langsung  nak sakit kn hati kau ..apatah lagi untuk  untuk lepaskan kau pergi dari hidup aku ! sumpah ..aku tak pernah bohong soal nie..

tibatiba aku rasa sebak..sebak bila kau cakap..kalau itu yang boleh buat aku bahagia..kau sanggup lepaskan aku..sebab selama nie pun dalam hubungan kte..tak pernah ada sebarang paksaan..
saat itu Tuhan je tahu camne perasaan aku..camne hancurnya hati aku..sekarang aku baru sedar yang aku dah tak punya sesiapa dah...

jumaat -
malam tu  tibatiba  je dia cal aku..aku rasa cam nak menjerit sebab aku rasa rindu  sangatsangat nak dengar suara dia..sumpah aku rindu sangatsangat.. tapi  tiba-tiba aku rasa  cam tak sedap hati..cara dia cakap cam biasa je..entah tiba2 aku rasa sebak..sebak bila aku dengar suara dia..aku tahu n aku kenal sangat dengan suara dia..aku tahu time tu dia tengah nangis..aku just biar kan je dia nangis..aku tahu banyak benda yang dia nk luahkan .. lepas dia dah k ..dia cakap dengan  aku pasni kalau dia dah betul-betul pergi dari hidup aku.. dia tak nak tengok  aku sedihsedih lagi..dia cakap jaga diri aku baikbaik sebab pasni dia dah tak ada nak lindungi aku ,  kalau apaapa jadi kat aku nanti..dia cakap pasni aku dah tak boleh tunjuk perangai  kebudak2 kan  aku  lagi  .. sebab mulai sekarang aku dah kena jadi matang..dia cakap pasni kalau siapa-siapa sakit kan hati aku..aku kena kuatkan  semangat ..sebab pasni dia dah x da untuk bagi katakata semangat kat aku...

lepas tu talian  terputusssssssssssssssssssssss ! aku tak sempat pun  nak cakap apaapa kat dia...
tibatiba..dia antr text..dia cakap kat aku ..thnx sebab aku still angkat bila dia call..tapi dia mintak maaf sangatsangat kat aku..dia cakap pasni dia tak kan gangu hidup aku lagi..dia cakap dia call tu pun sebab dia nak dengar suara aku untuk kali terakhir....

sebak sangatsangat aku rasa time tu.........aku cuba untuk call dia..sebab banyak lagi benda yang aku nak gtaw dia..tapi ternyata semua tu  siasia je...

kali ni aku benarbenar kehilangan dia....