..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Wednesday 25 April 2012

~ menulis sekadar untuk meluah ~

 ~ cukup sudah kau persiakan semuanya ~

 says ! tak tahu lah nape malam nie tibatiba je tergerak hati nak update blog yg sekian lama nye dah  tak update nie. actually,   banyak yang wany nak luah kan..tapi rasa cam susah sangat nak luah kan..tak tahu lah. .. .semenjak dua menjak nie rasa macam badan nie lemah sangatsangat ..maybe disebab kan cuaca sekarang kot, tak menentu, kejap ujan kejap panas kan..lagilagi bila wany migrain ..aduh ! memang parah betul rasa , kalau ikut kan hati nak je hantuk kepala nie..hihihi..tp bila fikirkan balik mana boleh..kan tibatiba wany jadi sewel susah lak nanti kan.. =) : maybe kalau sesiapa yang ada migrain tu dia tahu ler camne rasa rasa nye..emm..hari nie pun habis je kelas terpaksa redah hujan disebab kan malas nak buang masa nak menunggu hujan tu reda kan..haaa! kalau dah redah hujan tu korang tahu lah kot camne rasa  nye..sampai je kat hostel..rasa nak pengsan pun ada..berat sangatsangat kepala wany nie..disebabkan sakit kepala yang melampau tu ler hari nie wany terpaksa tidur berjam.jam lamanya   ..ceh ! sugguh wany tewas dengan migrain nie....hihihi...sabar je la..

emm..actually wany rindu kat maa ngn abah sangatsangat ..tak tahu kenapa..tibatiba je rasa sayu je hati nie bila teringat kat dorang..teringat lagi , duludulu kalau time wany sekolah..abah  ngn maa  lah orang yang paling risau kalau tengok wany jatuh sakit.sampaikan dia sanggup berjaga sampai tak tidur semata-mata nak jaga wany..  even wany just anak tiri je tapi abah tak pernah anggap wany macam anak tiri  dia tahu..maybe  susah sangat-sangat nak dapat ayah tiri camtu ..kalau ada pun rasa nya satu je dalam seribu  kot..
kadang-kadang wany rasa maa  wany wanita yang paling bertuah kat dunia nie kot..sebab dapat husband macam abah ..dan  rasanya  wany pulak   anak yang paling bertuah kat dunia nie sebab  ada paretns cam maa n abah...

korang nak tahu tak ?? semester nie wany rasa bosan sangatsangat..tak tahu lah nape..maybe banyak benda yang berlaku kat sekeliling wany kot yang wany rasa down sangatsangat..Entah lah..rasa nya kalau wany story pun cam  dah tak ada apaapa makna dah pun..orang kata baik kita  diam kan diri dari berkata-kata kan..sebab tak semua orang boleh faham apa yang kita nak katakan dan tak semua manusia boleh faham kita..lain yang kita cakap..lain pulak yang dia faham kan..so  wany rasa baik pendam kan je..biar kita je yang tahu apa yang ada kat hati kita nie kan !


korang nak tahu tak ,  baru sekarang  wany faham kenapa dalam hidup nie kita tak perlu percaya kan seseorang tu sepenuh hati kita..sebab tak semua yang kita percaya tu ikhlas dengan kita..kalau dia sayang kita camne sekali pun dia tetap akan tinggalkan kita  juga suatu hari nanti..sampaikan suatu saat kita akan rasa betulbetul  nekad untuk pergi dari hidup seseorang tu..kalau dulu dia boleh bahagiakan kita,  kenapa sekarang bila kita dah benarbenar yakin dia manusia yang betulbetul akan sentiasa ada ngn kita dan akan sentiasa  menyayangi kita .. dan kenapa jugak saat tu dia perlu pergi dari hidup kita dah abaikan semua yang pernah dia janji kan pada kita suatu ketika dulu..korang rasa sayang ke macam tu ?????
  kalau  seseorang tu benar2 sayang kita  dia  akan sentiasa ada dengan kita untuk lindungi kita  dari segala nya kan ..korang faham kan maksud wany ????
bukan  dengan cara menghilang kan diri dan lepas kan  kita  pada orang yang dia sendiri pun tak tahu  baik or buruk sebenarnya..

 wany  penat dengan semua nie korang..penat sangatsangat...
betul kata someone tu ..wany patut pergi dari semua nie..
tinggalkan semua yang menyakitkan nie..
bangkit lah dari kebodohan wany yang terlampau nie..
supaya suatu hari nanti tak kan ada yang berani untuk persiakan wany lagi...

 hope sangatsangat  wany diberikan kekuatan untuk  harungi semua nie..
kalau lah wany boleh kawal perasaan wany nie.
wany tak kan buat semua tu korang ,..semua yang menyakitkan tu..
sangat-sangat menyakitkan...

wany rasa cukup sampai sini je entry way untuk kali nie.....

 ~   menulis  hanya sekadar untuk meluah
maaf andai ada yg terasa ~

salam.............................


No comments: