..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Monday 30 April 2012

~ pergi ku mencari hargai diri ~





says ~  terlalu   berat rasa nya  hati ini  untuk 


melangkah pergi..Tetapi apakan daya aku terpaksa
Buat kali terakhir inginku mengucapkan
Semoga dirimu berbahagia selalu
Tentang diriku ini
Terserah padaMu Tuhan menentukan...

Tak perlu kau bertanya ke mana ku pergi
Pandailah aku menjaga diriku ini
Sekali ku melangkah  biarlah ku teruskan
Perjalanan ini walaupun sendirian
Hanya Tuhan yang tahu duka lara hidupku ini
Tak terkata..


Ku masih lagi teringat
Bicara sahabat mu yang terakhir
Pedihnya hingga menikam kalbu ku
 bisanya...

Selamat tinggal teman ku
Selamat tinggal semuanya
Aku terpaksa pergi dahulu
Kerana  hati ini terlalu  terluka...

Kiranya tempias membasahi jendelamu
Itulah airmata yang jatuh di pipiku..
Kiranya sang bayu menyentuhi paras wajahmu
 itulah rinduku yang menyebut namamu
Setelah sekian lama tak jumpa...


suatu hari nanti   kan  ku buktikan pada kau..kau dan kau..
yang aku bukan perempuan murahan seperti yang kalian sangkakan..
pergi ku bukan bermakna aku kalah..
tetapi..
 pergi ku untuk mencari hargai diri .....


maaf.. aku bukan lah seorang wanita yang kuat..
kuat  untuk  menerima segala caci maki 
dan penghinaan dari sahabatmu itu..
kan ku turutkan semuanya..semua nya..
asalkan kau bahagia .......

No comments: