..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Sunday 10 April 2011

apa yang ada pada cinta

cinta?????Arh...pew ler ada pada cinta..bagi aku 2 cume angan2 ksong je..aku dah malas nak fkr sal cinta..biar ler siapa pew yang kan jadi teman idop aku..aku dah malas nak kisah..bertahun aku tersiksa sebab cinta..bertahun aku mengharap kan sesuatu yang tak pasti..pew yang aku dapat hanya lah kesakitan...cinta sejati?????  entah ler law ada pn srbu dalam satu kot..cuba ler kowg kt tempat aku bertahun kowg tnggu menghrp kan cinta si dia..tiba2 kowg tahu si dia2  epy  n idop bhgia ngn owg yang dy syg..sakit x kowg ase????????kowg fikir ler sndri...Actly aku tak kisah law dy dah tak nak aku aku trima..tapi jgn ler seksa aku  camni..sumpah sakit dowh!!! law dy tol2 dah x cinta aku nape dy srh aku tunggu dy..npe?????aku asa bdoh sangat2 bila aku tahu dy epy gle ngn gf dy..sdgkn aku!!!!!!TUHAN je tw..dah tak da guna pun law aku nak menyesal sekarang..biar ler dy bhgia ngn owg yang dy syg..aku doa kan dowg kekal..tapi aku cume mntk satu je law boleh aku dah tak nak tgk dy dah..aku dah x nak skit sebab dy..x per ALLAH 2 maha adil aku ykin aku kn dpt orang yang lbh baik dari dy..entah ler x da siapa kot yang fhm camne skt nye kcwa sbb  cinta..aku still ingat g bertahun aku simpan pic dy.tiap kali ak tgk pic 2..aku tertanya2 bila ler semua nie nak berakhir..bila ler ktowg nk idop nk bhgia cm dulu..so TUHAN dah bagi jwpn pd soalan aku 2..hancurnye aty aku time2..malam 2 aku terus bakar pic dy.. boleh dikatakn semua lah yang berkaitan ngn dy aku bakar..baru aku ase puas..skrng semua yang berkaitan ngn dy dah x da..

No comments: