..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Sunday 10 April 2011

cepat nya masa berlalu..

Terlalu cepat  masa berlalu ..sedar tak sedar dah 6 bulan aku kat sini sem 2 pun dah nak habis tinggal lagi berapa minggu je aku nak final..entah ler nak kata x epy tak jugak..k je kat sini..cume kadang-kadang aku je rasa ada yang kurang dalam hidup  aku nie..aku pun x taw ler pew yang x da..puas jugak aku fikir tapi sampai sekarang aku belum jumpa lagi jawapn untuk semua tu..x per ler mybe belum tiba masa nya lagi kot untk aku tahu semua tu..x per ler aku malas ler nak amik kisah sal semua tu..yang paling penting sekali final aku tu..cz tu je satu-satunya penentu masa depan aku..law aku x dpt wat yang terbaik aku tak tahu ler camne..tapi aku janji selagi aku mampu aku akan wat yang terbaik punya!!! kenapa aku perlu takut nak hadapi semua tu.law aku betul- -betul stdy mustahil aku tak leh berjaya..aku harap sangat-sangat sem nie aku aku dapat result yang lebih baik dari sem lepas..Ya Allah aku  hanya mampu berusaha dan berdoa selebihnya aku serahkn segalanya kepada mu Ya Allah..Amin..

No comments: