..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Sunday 10 April 2011

sesuatu yang tak pasti

Kenapa hidup aku camn!!!.aku tak sanggup nak hidup camni lagi !!!!!!tiap2 malam aku sentisa berdoa..bila aku bangu dari tidur aku nak rasa sesuatu yang baru  tapi semua tu angan2 kosong  je..Entah lah sampai bila aku nak terus camni aku pun tak pasti..aku tak tahu samada aku masih bermimpi disiang hari lagi ke..bila aku nak capai pe yang aku ingin kan dalam hidup aku nie aku pun tak tahu..memang bila aku dengan kawan2 aku t epy je aku tak pernah nak tnjuk kesedihan yang aku tanggung aku tak nak dowg cakap aku nie terlalu ikutkan perasaan aku cz2 aku still cmni..tak da per pn yang brubah..entah ler aku selalu rasa diri aku nak tak berguna..tak da pew2 kelebihan pun.kadang2 aku asa idop aku nie menyusah kn semua orang je...Arr....tensionye....betul kew aku nie btl2 tak berguna..nape aku camni?????????biar ler hidup aku camni mybe aku belum temuai jalan yang terbaik tuk semua2..ak malas ler nak peduli pew yang orang lain nak kata yang penting aku tak mintak duit dowg..huhuhu..tak betul ler aku nie..x per ler aku reda je pew yang berlaku...wat masa sekarang aku malas nak tension sngt..aku yakin satu hari nanti Allah pasti tunjuk kan jalan yang terbaik untuk ak..ak yakin Allah 2 maha adil..aku cume mampu berdoa agar diberikan kebahagiaan suatu hari nanti..mybe aku perlu kan sedikit kesabaran untuk laluai semua nie..ye aku mengaku mmg terlalu bnyk kelemahan dalam diri aku..tapi aku tak mintak semua2 ..aku tak kisah pun..sebab aku tahu di sisi Allah semua 2 x da pew pn..pew yang plg pntng skrng even camni bdoh sekali pn aku...aku tak kisah yang plg pntng skli aku tak mgkn n tak kan pernah sesekali kecewakan parents ak..2 janji aku..cz bagi aku dowg lah segalanya..aku tak tahu camne idop aku nanti kalau dowg dah tak da..aku harap sangat2 biar lah ALLAH amik  nyawa aku dulu sblm prnts aku..cz aku tak sanggup kehilangan dowg..aku sanggup kehilangan segala yang aku ada.tapi jangan aku kehilngan parents aku..mmg aku tak sanggup!!!!!!!!

No comments: