..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Thursday 7 April 2011

aku tak kuat untuk hadapi semuanya,..

kenapa aku terlalu lemah untuk harungi semua nie..aku tak tahu sampai bila aku harus bertahan..tak ada siapa pn yang nk fhm aku kat sini..dulu aku ingat bila aku dah tinggal sendri aku dah bebas..aku leh berdikari sendiri tapi tak pn..bru sekarang aku rasa aku mmg tak mmpu lagi nak berdikari sendiri..aku perlukan seseorang yang sentiasa bagi dorongan dan semangat kat aku,tapi semua tak da,,kata orang mmbr time ktwa mmg rmai tapi mmbr time kita sdh mmg sukar dicari..serius aku ckp aku ridu sangat2 time aku tgl ngn fmly aku dulu..aku indu sngt2 semua 2..tapi semua 2 tak mgkn kmbli..ya ALLAH tabah kah lah hati ku nie untuk harungi semuanya..tah ler law nak cte semunya mmg x smpai pg esk pn x hbs.. tp actly ada yang kurang  dlm idop aku skrg..ak pn x tw cmne ak nk cte,,tp pew yang blh ak gtw ianya soal aty n prsaan aku ler..x per ler mybe law ak dah sedia nk cte ak kn cte..so ak rasa smpai cni je ler dlu..pew2 pn yang ptng aku tetap aku yang sama tak kan prnh berubah dulu kini dan selamanya..........

No comments: