..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Tuesday 12 April 2011

maaf kan aku jika aku tak sempurna.

aku sayang maa n abah sangat-sangat..aku sedih kenapa aku tak mampu nak jadi yang terbaik untuk dorang..aku memang tak cukup perfect untuk dorang..tapi aku tak mintak semua tu..aku tahu dimata abah n maa aku tetap yang terbaik!!!!even kalau aku gagal untuk capai apa-apa sekali  pun maa n abah kn tetap anggap aku yang terbaik..kadang-kadang aku selalu terfikir kenapa lah maa n abah ada anak cam aku nie..kenapa lah maa n abh x dpt anak yang lebih baik dari aku..ckup segala-galanya!!!!!!!aku sedihhhhhhhhhhhhhh sangat!!!aku x jahat n aku pun x pernah bantah cakap maa n abah cume ada sesetengah perkara yang wat aku rasa aku tak berguna...aku dah cuba sedaya-upaya aku untuk wat semua tu tapi aku tak faham nape aku selalu gagal dari segi tu..bdoh sangat ke aku nie!!!!!!  x layak ke aku nak jadi seorang anak yang baik untuk parents aku ..maa n abah wani mintak maaf sangat2 coz wani tak cukup sempurna  tok maa n abah..maa n abah wani janji selagi wani  mampu  wani kan usaha untuk dapat kan sesuatu yang kan membahagiakan maa n abah..wani janji bila wani dah berjaya nanti wani akan bawak maa n abah ke tanah suci itu janji wani,,

No comments: