..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Sunday 26 June 2011

aku manusia yang lemah.

aku manusia yg lemah
Mungkin ini takdir bahwa kata sedih selalu berhaluan dengan patah hati. Memang sebuah cinta adalah senjata paling kejam yang pernah diciptakan untuk menyakiti manusia. Tidak akan ada luka di sekujur tubuh, namun dapat membuat mata menitiskan air mata layaknya saat musim hujan tiba.
Perasaan sedih akan membuat hati orang yang merasakannya seperti teriris oleh pisau. Bahkan hanya sekadar menghembuskan nafas saja akan membuat rasa sedih lebih terasa sakit dari sebelumnye..Lupakanlah! memang itu menyakitkan… memang itu sulit dilupakan. Tapi cubalah untuk melupakan…. hidup kita hanya satu kali jangan dibuang sesekali mensia-siakanya hanya sekadarr untuk merasakan perasaan sedih. Apalagi hanya kerana  patah hati! Itu memang tidak adil..seboleh-bolehnya kita berusaha lah untuk bangkit dari kesedihan yg menyakitkan ini..walau terluka sekali pun ,kita harus kuat untuk mengharungi semuanya kerana masih ramai lagi yang menyayangi dan mencintai kita..kenapa diseksa hati ini..kenapa masih ditangisi kisah cinta yang  dah lama tamat riwayatnya dan kenapa juga masih mengharap kan  cinta yg sememang nya bukan lagi milik kita ..kenapa dan kenapa aku sendiri tak punyai jwpn untuk semua 2??????? memandang wajah nya pun aku tak mampu..apatah lagi untuk memilikinya ..aku memang tidak punya apa-apa alasan untuk memiliki nya lagi aku hanya mampu melihat kebahagiaan dari jarak yang jauh...

No comments: