..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Monday 20 June 2011

hidup tak seindah yang kita impikan

 aku setia menanti
mmg  benar  kata  orang  hidup  nie  mmg  tak  seindah  yg  kita  sangkakn  yg  indah  2  hanya  ler  lakonan semata-mata..   same  ler  juga  perhubungan  setiap  orng  msng2  nak  hidup berpasangan  knon2  hidup tanpa  cinta  ibarat  mati  betul kew?????   hehehe..cam kelkr je  ayt nie..actly setiap orng pnya pndpt masing-masing  tentang  istilah  2  so aku x leh nak ckp pew2..yea mmg ak akuai cinta 2 mmg boleh mrubah segalanye tp x da ler semua  k ..tah  ler   aku  pn x tw cmne nk ckp g pn aku nie bkn nye mahir sngt pn sal semua nie. cinta 2 dah x da mkna pew2 bg aku  cume   kdng2 bila  aku  t,ingt kt seseorng aku rasa cinta mmg mykt kn ..smjk dy  prgi  dri  idop aku dah x da  pew yg bmkna pn bg aku .even skrng aku dh ada pengnti dy pn aku stll x mampu nak lupakan dy..entah kt mane ler dy skrng aku pn x tw..kdng2 aku bnci nk story sal semua  nie..bg aku bila aku story blk semua nie aku  rasa  skt cgt  mmg x kn da spe pn yg mmpu ubati semua nie ..Aduh! npe ler mlm nie aku tb2 je tingt kt dy pdhl aku dh jjnji ak x nk ingt sal semua  nie lg..tah ler aku buntu ler ngn semua nie..bntu sngt2!!!!!

No comments: