..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Sunday 19 June 2011

story about fwnz !!!!!!!

tujuan aku post mlm nie just nk luah kn prsaan skit aty yg aku sendiri pn x taw sjak bila aku rasa marah sangat kt seorng hamba ALLAH ..Tp hope x da ler yg trsa..mmg x da kne mgna dgn yg idop atau pn yg dah meniggal ea...k aku da seorng  mmbr nie tp aku mmg x leh msk ler ngn dy mmg sumpah x leh!! dgn prngai dy yg ptngkn dri sndri n blgak cantik, eeeeeeeeee..bnyk ler law aku nk sebut mmg x abs r aku rasa..aku bukan nya pew..aku mmg tw dy ada semuanya..pndai,cntik n mcm2 ler mmg aku tak nafikan bnda 2..tp tlg ler sngt2 aku nk dy tw pew yg dy ada 2 semuanya milik ALLAH bkn kpnyaan dy,,so tlg ler jgn nk blagak sangt,,kalau ye pn dy bgus x pyh ler smpai kn nk mmbr pn nk kne plih..mmg stupid ler mnusia cm2..yg aku tak puas hati nya kalau dy bckp mmg dy je nk mng,,knon2 dy je ler yg pndai orng lain semua bdoh!!!!!!!!x tw ler aku nak ckp mmg mlmpau teramat sangt ler..plng aku bnci skli bila dy cite sal dy knon2 dy 2 mmg tbaik r semua orng nk dkti dy cz dy cntk,,,Adoiiiii!!!!!plz r jgn nk mlbh sngt x tkt kew kalau2 satu ary nnt semua 2 hlg sklip mata je...baru ko tw langit nie tnggi or rendah ,,aku nie bkn nye nk bsuk aty or nk bruk2 kn dy jauh skli..hope satu hari nt Allah buka ler pintu hati dy untuk brubah n biar ler allah tnjuk kn dy jlan yg benar..amin..

No comments: