..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Wednesday 8 June 2011

kenapa aku harus laluai semua nie?????

kenapa hidup aku nie ksong r..aku tak tahu nak cite kt sape ..x da  yang fhm pew yang aku nak..pening kepala aku dibuat nya..td dah ler  stdy susah2 sangat2 ps2 blik hstl pulak aku rasa x da pew2 pn yang leh wat aku epy ..kat mane aku harus cari kegembiraan yang pernah aku miliki dulu aku pn tak pasti..masih ada lagi kew orang yang leh wat idpo aku epy cm dulu..aku nak sangat2 kegembiraan 2..kadang2  aku selalu rasa dunia nie terlalu kejam ! kenapa aku selalu jadi mangsa keadaan..dari kecik lagi aku kena laluai hidup yang  sangat menyedih kan..tapi aku tabahkn aty aku tuk laluai semua 2..aku nak sangat  jadi cam ibu yang x pernah patah semangat untk teruskan hidup nie walaupun tanpa suami disisisnya..ibu ler yang bnyk bg semangat untuk aku teruskan hidup nie,,tanpa ibu memang aku tak kan kuat nak laluai semua nie,,kadang2 aku selalu terfikir kenapa arwah abah sanggup tinggal  kn ibu,,sanggup biar kan ibu sendirian membesar kan aku n abg..pew slah ibu kat abah..semenjak aku kecik sehingga ler aku bsr  tak pernah sekali pun aku dpt lihat wajah abah..aku pun x tahu camne rupa abah,,terlalu cepat abah pergi tanpa tinggal pew2 pn pesan..aku pun tak tahu kt mane kubur abah,,aku tahu aku tak ptt mmbnci abah dulu...even cmne besar sekali pun salah abah kat ktorang ak x ptt mmbnci abah..entah ler maybe time 2 aku lom mtng lg untuk fikir semua 2..aku selalu tanya ibu mane abah??? orang pun teringn nak abah cam kwn2 orng!..itu ler soalan yang selalu aku tanya ibu time sek rendah dulu..aku tahu ibu mmg tak ada jwpn untuk semua 2....harap 1 hari nanti aku dapat tgk kbur abah n baca kan yasin tok arwah abah....abah maaf kan wani abah!!!!!!!!





p

No comments: