..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Tuesday 7 June 2011

aku rasa bersalah sangat

aduh! rasa nye dah lme sangat aku tak story..malam nie aku rasa emosi aku nie btol2 tergangu..entah ler aku rasa bersalah sangat ary nie..x pnh aku ponteng cls sblm nie dua clss lak 2 ak pntng..ye mybe aku ada alasan aku sendiri nape aku wat semua 2....aku rasa bersalah kt my parents cz aku dah pontng 2 class ary nie..aku x taw ler pew yang aku buat td 2 btol kew x?/? yea..mybe law my parents tahu mesti dy rasa kcwa ngn aku..tp sumpah sangat2 aku tak da niat lgsng  nk ponteng class tadi...ya allah aku mintak ampun sangat2 atas dosa yang aku lakukan td,,tadi smpai je kat hostel aku rest ler jap..tb2 je ibu cal kta nk dtng hostel nk bg duit kt aku..ya Allah lagi ler aku rasa bersalah sangat2 kt my parents..aku x tahu ler nak ckp cmne mmg aku nsg ler malam 2..rasa menyesal x yah ckp ler..my parents bnyk bekorban untuk aku tapi 2 yg aku balas kt dowg..kejam sangat aku rasa aku nie..ya allah aku janji sangat2 pas nie aku tak kan wat cm2 lg...aku kan pstikn 1 ary nanti aku pasti kan berjaya,,aku nak jga my parents cmne dowg jga aku selama nie..2 jnji aku!!!!! k ler cmpai cni je ler dlu..aku ngtk n pnt cgt2 sok da cls pg..hope lec bru aku sok k..k nite..

No comments: