..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Thursday 21 July 2011

aku kesepian

aku sedar siapa diri aku..tapi aku juga punyai perasaa!!!!!
kenapa dia perlu hadir dalam hidup aku..kalau dia hanya menambah kan lagi luka yang sedia ada dalam hati nie..aku tak pernah minta dia untuk menyayangi aku n mcintai aku..cukup lah kalau dia mampu mengingati aku walau seketika cuma..aku sedar siapa drii aku! tak setanding dengan lelaki seperti dia tapi tahukah dia aku juga punya hati n perasaan..dia datang n pergi sesuka yang dia mahu..



luka kt hati aku tak ada siapa yang pernah faham..kalau dari dulu aku tahu aku kan kecewa ..tak mungkin aku sudi menyahut salam perkenalan dari lelaki seperti mu..aku rasa terluka n sakit sangat2 bila kau tiba2 pergi dari hidup aku..salah aku kew yg terlalu mengharap kan sesuatu yang x pasti...

kenapa kau selalu bagi aku harapan yg palsu!!!!!why???????? aku hanya wanita biasa .yang punya hati n perasaan..kenapa terlalu mudah kau persendakan perasaan aku yang benar2 tulus mencintai diri mu..


aku sakit!.aku kecewa ! n  aku terluka! semua nya hanya kerana kau!!!!!!!!!!! yang tak punyai hati n perasaan......x kan ada lagi senyum n tawa yg akan aku berikan untuk lelaki seperti mu yang tak pernah punyai perasaa!!!!!!!!

No comments: