..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Tuesday 5 July 2011

sesiapa yang berusaha dia pasti akan mendapat kejayaan..

kata-kata camtu kita selalu selalu dengar kn..yea memang tepat sekali sesiapa yang berusaha dia pasti akan mendapat ganjaran kejayaan yang dia sendiri pun  tak  pernah  sangka. bukan mudah aw nak jadi seorang yang berjaya banyak yang kita nak kne laluai cuba tanya sesiapa yang dah berjaya dalam hidup dia pernah kew dia jatuh tersungkur!mesti  ler pernah kn..memang adat ler jatuh bangun tu  law kita nak capai sesuatu yang kita inginkan..tipu ler kan law dowg cakap dia x pernah gagal.he3..eh2 panjang lebar pulak huraian aku nie kan..actly aku nak share ngn korang semua yang hari nie aku baru je dapat result..result untuk  sem dua ler...tapi aku sedih sikit ler coz aku rasa result aku tu x memuaskan ler..erm..nak buat camne kan bukan rezeki aku..tak per lah aku reda je lah untuk sem dua nie..tapi apa-apa pun aku bersyukur sangat-sangat coz  result aku tak ler seteruk yang lain..ada taw yang dapat 2.smthng  so x dapat  ler downg amk result dorang..kesian sangat aku tengok dorang..tapi apa-apa pun hope dorang diberikan peluang ler ..biar pasni dowg stdy betul2..he3..memang betul kan cakap orang ..jangan sesekali menyerah kalah kalau kita nak capai sesuatu dalam hidup kita nie..korang tahu tak dulu aku hampir-hampir putus-asa  tahu..n aku malas nak belajar nasib baik ada kawan-kawan yang selalu bagi nasihat  kat aku..so bila aku fikir balik betul gak apa yang kawan-kawan aku cakap..so coz2 ler aku teruskn niat aku nak stdy..so sekarang barulah aku faham pelajaran 2 penting sangat-sangat...tapi time aku hmpr2  give up 2 ada taw kawan-kawan yg lagi nk  patah kan semangat aku n pandang rendah kat aku.,sedih sangat,,tapi skrng bila aku tengok result diorang  pun ckup-ckup makan je! so nasihat aku kat korng jangan ler mudah give up..n Allah 2 sentiasa bersama kita .abaikan apa yang orang lain nak cakap pasal  kita yang penting kita sendiri tahu apa yang terbaik untuk diri kta ..n lagi satu kalau nak pilih mmbr 2 pilih lah mmbr yang sentisa skong kita n bknye patah kan semangat kita, k....

No comments: