..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Friday 8 July 2011

rindu sangat time sekolah!

sumpah aku rindu sangat2 time nie..banyak perkara yg aku dah laluai time sekolah..mmg best cgt2


nie lak kawan2 yang satu kepala ngn aku..haaa! yang  dak laky yang kat sebelah aku 2 dak baru..tp dy nie lain ckt pemalu tahap melmpau !ha3..pew lagi aku ler dak nky yg selalu buli dia dalam cls.hehehe..jht kn aku nie..tp 2 dulu ea..skrng dah baik dah..

haaaaa! nie lak dak2 satu kem ngn aku..time 2 ktowg join kem tok semua sekolah..mmg best ler dapat kenal dak2 nie..memang semua stu  kpla ngn aku gak..hu3..aduh! mmg indah sangat time nie

and pic yg last nie aku n best fwnz aku!  dia ler yg sngt2 rpt ngn aku time sek dulu,,mmg ktowg kmana pergi pun ttp bdua ler...tp syg bila dah hbs spm semua wt hal masing2..aku pun x tahu pew cita dy sekarang,,hope sgt ler satu hari nty aku dpt jmp ngn dy g..

No comments: