..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Monday 4 July 2011

bermula dengan salam perkenalan..

tidak dinafikan sungguh indah bila kita mula mengenali seseorang,,berborak n share problem masing-masing..terasa seakan dunia nie milik kita dgn dia aje! hu3...tapi kadang-kadang semua 2 cuma sementara je..kita hampir2 tertipu  dengan keindahan yang sementara..kadang2 bila saat  kita gembira kita lupa sekejap dgn masalah yang kita ada..terasa saat itu sangat ler indah..tapi aku tak mungkin kot tertipu dengan keindahan yg sementara nie sebab aku tahu n aku dah banyak pengalaman mengenali seseorng..so mustahil  kali nie aku tertipu lagi..cukup lah sekali aku rasa kesakitan kerana kehilangan seseorang yg sangat bermakna dalam hidup aku..aku x nak ulangi nya lagi untuk yg kedua kalinya..yea mungkin dia baik ..cara percakapn dia pn sopan je..n selalu buat aku tergelak bila ngn dia..tapi aku tahu satu hari nanti dia pun akan tinggalkan aku tuk orang yg dia sayang..coz 2 ler aku tak nak menaruh apa2 harapan pada dia cukup ler  aku anggap dia sebagai seorang sehabat aje..sebab aku takut bila aku terlalu rapat ngn dia akan ada yang terluka antara kitaorang nanti..so 2 je ler jalan yang terbaik yang kita orang pilih! bukan senang tahu kita nak jumpa orang yg betul2 sesuai ngn kita n mampu buat kita tergelak bila ngn dy..tapi dia nie lain ckit ler..n aku yakin antara kita orang x kan pernah mlmpau batas n akan jadi sahabat tok selamanya ..lgpun hati ak x pernah terbuka untuk sapa2 lagi,,x da laki yang betul2 leh buat aku jatuh hati wat masa sekarang! hope antara kita orang  fwnz forever!,,okey ler aku pun dah ngatok sangat-sangat nie..sok pagi dah da cls,,huhuhu..nitez~ teman-tema..

No comments: