..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Thursday 21 July 2011


yea memamg aku akuai aku memang tak cukup perfect kt mata semua orang.,tp aku pun ada perasaan ..boleh kew kalau aku nak jd diri sendiri.!!!aku tak nak amik kisah langsung kalau ada yg nak mengutuk n mengata  aku..aku malas nak  fikir..biar aku jadi diri sendiri..biar pew pun orang nak cakap sal aku..aku malas nak amik peduli..aku rasa aku dah banyak sabar ngn semua oraang sampai 2 aku sendiri yang terluka..x  da  sape  pun  nak  kisah !!!!!! bila aku nak bahagia sekejap je..mesti kan ada yg rampas kebahagiaan aku  tu!!!!!!aku yg banyak mengalah coz tu  sampai sekarang aku stll cmni!!!!!boleh kew kalau aku tak perlu fikirkn  sal semua orang...aku sangat2 terluka buat masa sekarang!!!!!!!!!! .aku cume perlukan sedikit kekuatan untuk harungi semua nie

No comments: