..Story From MissZ T_E...

..Story From  MissZ  T_E...

Monday 18 July 2011

perfect sangat ke kita nie?????

ada ke orang kisah kalau kita tiba2 mengalirkan airmta???? mungkin tak semua yang memahami kenapa semua 2 berlaku..sakit pening kite sndri yang kena tanggung! orang  cuma tahu bercakap! mengutuk n mengata bila kita lakukan sesuatu kesalahan!!!!

manusia sekarang memang kebanyakan macam tu lah..sebab tu ler bila kita lakukan sesuatu kesalahan kita susah nk mengaku kn??? bagi kita biar lah dosa kite tu Tuhan je yg tahu..sebab memang dah adat dunia sekarang bila ada yg lakukan  kesalahan semua nak mengutuk! mengata sesuka hati je..perfct sangat ke kita nie nak menilai seseorang 2.

apa lah salahnya bila seseorang tu lakukan kesalahan kita  tnye dulu..kenapa dia buat semua tu.. dia ada alasan yg tersendiri ..cuba lah korang kt tmpat orang yg bersalah 2..apa kowng rasa...so fikir2 kan lah ea..aku malas lah nak berhujah  pnjg lebar! kowg fikir lah sendiri k..jangan ler ingat diri kita nie sntsa perfct..mana tahu esok lusa semua tu berlaku kat kita lak..kowg kena ingat Allah tu maha berkuasa! aku mntk maaf lah kalau ada yang terasa !

No comments: